Leirien teemat

Teemat koskevat leirien airsoft -pelejä. 

Mukana myös peruspelaamista mm. lipunryöstöä ja tehtävänratkaisuja. 



18. - 19.4 

Call of Granö - Vallankumous

- Saaren sisällä kouhuu. Diktaattori Al-Savanni on menettämässä otettaan nälkäiseen kansaan, joka on noussut kapinaan diktaattorin rakentaessa hätäavustuksilla rahoitettua yhden miehen huvipuistoa. Ote on lipsumassa, ja Al-Savanni vetää kovat kortit esiin; saareen astuu ulkomaalaisia turvallisuusjoukkoja. Taisteletko sinä hyvin palkattuna Al-Savannin yltäkylläisyyden puolesta, vai oletko kansan puolella? Granö kutsuu....


3. - 4.5 

Molotovin cocktail - Isku saareen

- Kauan sitten talvisodassa suomalaiset joutuivat kehittämään uudenlaisen panssaritorjunta-aseen pysäyttääkseen neuvostoliittolaisten jyrisevät panssarivaunut. Näin syntyi maailmankuulu tuote Molotovin cocktail. Nyt, vuosikymmeniä myöhemmin suomalainen insinööriosaaminen ja luovuus nostaa jälleen päätään ja uusi, salainen ase on luotu, mutta asiasta saa vihiä myös Maurimaan vakoojat. Varovaisesti suunniteltu isku saareen on toteutumassa, mutta insinöörien suojana on jotain muutakin kuin pelkät silmälasit. 

Valloita tai suojele - kahden kansan eri tavoitteet.


10. - 11.5

Maihinnousu - Vol.1

- Hullu hermannihiiri, kuuluisa Itä-Helsinkiläinen terroristi on jälleen karkuteillä, ja hänen laumansa on kasvanut. SuPon on saanut täsmätiedon hermannihiirin lähipiirissä olevalta myyrältä (Matias?), missä tämä terroristi solu piileskii. 

Liity mukaan uskaliaseen maihinnousuun rauhan ja vakauden kunniaksi - mutta varo. Soluttautujia voi olla myös sinun puolellasi.


2. - 4.6

Agent 200X - Palkattu pimeyteen

- Moni yksityinen turvallisuusfirma on saanut tarjouksen, joka on liian hyvä ollakseen totta; keikka on helppo ja yksinkertainen - nouda tuote paikasta X ja palaute se asiakkeella, niin saat suuren rahallisen palkkion. Ryhmän saapuessa kohdepaikalle jokin pielessä. Metsä hohkaa ja metsän siimeksessä näkyy liikettä. 

Helppo keikka muuttuu tuskalliseksi tehtäväksi, jonka takana jyllää vahvat tahot. Löydätkö tiesi ulos pimeydestä, pyritkö saavuttamaan tavoitteen vai etsitkö sen käsiisi, joka saattoi sinut ja ryhmäsi siihen jamaan?


6. - 8.6

Mauri M - Metsän valloitus

- Maurimaan Maurit ovat saaneet vaivoin kasvatettua itselleen pienen palan metsää eräältä saarelta. Siihen kului vuosia, mutta nyt on jälleen puuta, joilla Maurimaan asukit voivat rakentaa hulppeita ja kadehtittuja puutaloja savitalojen sijaan. Mutta juuri kun elämä hymyilee Maureille, metsään saapuu joukko, joka yksinkertaisesti haluaa pyyhkiä kaikki Maurimaan asukkaat pois maan päältä. Miksi? Se selviää kyllä.


9. - 11.6

2016 Battle-Field Granössä

- Kaksi rintamaa, kaksi joukkoja. Puhdasta ja yksinkertaista valloitusta ja linjataistelua erilaisin skenaarioin. Mukana Battlefieldistä tuttuja skenaarioita.


13. - 15.6

6. Komppania - Kemiallinen ase

- Kuuluisa 6.komppanian tehtävänä on vartioida Syyriasta tuotuja kemiallisia aseita. Rutiininomainen keikka saa aivan uudet ulottuvuudet, kun kuuluisa terroristisolu Hermannihiiri ja Maurimaan tuhosta selvinneet puolisotilaalliset taistelijat yrittävät saada itselleen omien tavoitteidensa mukaisesti nämä kemialliset aseet.

Kuka voittaa ja mitä siitä seuraa? 

Sinä voit ratkaista tarinan kohtalon.


16. - 18.6

Stalingrad (19XX) - Isku XXXXX

- Joukot liikkuvat, ryhmistystä kasataan. Silloin pamahtaa, ja alkaa armoton etsiminen. Tark´ampujat ovat liikkeellä ja tiputtavat vastapuolen pelaajia tarkoilla osumillaan, mutta riittääkö se? Pystyykö vastapuolen komentaja saamaan joukkoihin järkeä, ja organisoimaan joukkonsa niin, että kaikki tark´ampujat saadaan kiinni ennen kuin omat joukot ovat tippuneet.


7. - 8.7

Air-Strike 5D - Tartuntavaara

- Kuka sai kemialliset aseet? Miten niitä käytetään? Jotain kamalaa on tapahtunut, ja nyt joukko sotilaita lähetetään tutkimaan saarelle, jossa kemiallisia aseita säilytettiin että mitä oikein tapahtui. Siellä he kokevat elämänsä yllätyksen....


9. - 10.7

War on Terrorism - Africa

- Laajeneeko Al-Savannin vaikutusvalta? Saadaanko hänet kukistettua? Mitä tapahtuu Al-Savannin kannattajille? Miten se vaikuttaa tulevaisuuteen? Yksi asia on varmaa - kukaan ei luovuta helpolla. 


25. - 27.7

The Black Flag - Tukikohta

- Pahamaineisen Black Flag jengin rakennuksia on löydetty Helsingin edustalla olevalta saarelta. Ryhmä eliittisotilaita siirtyy poistamaan tämän ongelman, mutta he huomaavat pian olevansa itse kaulaansa myöden lirissä. Onnistuuko hyökkäys rakennukseen? Miten se toteutaan? Saadaanko Black Flagin - joukot pyyhittyä mereen, vai epäonnistuuko yritys täysin?

Sinä voit yrittää ratkaista.


4. - 6.8

Dark Planet - Zombies

- Puhdas Zombipeli. Raivolla päin, paareilla ulos! Leirillä pelataan myös normaaleja skenaarioita tietysti. 


6. - 8.8

Hiroshiman pommitukset - 28 tuntia myöhemmin.

- Joukko japanilaisia sotilaita lähetettiin tutkimaan Hiroshimaan heti pommituksien jälkeen. Heistä ei enään kuulunut koskaan mitään. Vajaa vuorokausi sen jälkeen, kaupunki pommitettiin uudelleen. Mitä tapahtui näille sotilaille? Miksi kaupunki pommitettiin uudelleen? Tarina kertoo sen.


8. - 10.8

Alien VS Predator Co.

- Siirtokuntaan menetetään yhteys. Merijalkaväki lähetetään siirtokuntaan tutkimaan tapahtunutta, mutta päästyään paikalle siellä on vain tyhjät rakennukset. Metsän sisältä löytyy jotain, ja pian he huomaavat että hyvin varusteltu ja organisoitu ryhmä on heikoin osapuoli siinä taistelussa. Kuka voittaa? Kuka selviytyy? Tervetuloa yrittämään.